søndag 14. april 2013

The Twilight Saga- Breaking Dawn part 2. (streaming). WoW! For en avslutning!

Her var det sannelig mer action enn i Breaking Dawn part 1. Den så jeg i går kveld, og ville ha mer. Heldigvis - husket jeg, at det går an å leie film på nettet, og så jeg gjorde. Jeg prøvde Netflix- men der hadde de den ikke tilgjengelig enda. Så da forsto jeg med mitt gratis prøveabonnement at prisen deres er så lav fordi de ikke har det aller nyeste. Så jeg gikk til cdon.com og kunne streame eller laste den ned for 39,-. Oh Yeah, og det funket utmerket!



Oh, happy..

Breaking dawn part 2, er slutten på Twilightsagaen, i hvertfall som jeg vet.  Jeg var så spent på dette vampyrbarnet og hvordan Bella ble som vampyr.
Vampyrbarnet var slett ingen demon, ikke en skummel jæveljente, bare en skjønn liten tulle som vokste utrolig fort og hadde helt spesielle evner.

I denne filmen var det masse action og jeg kosa meg skikkelig. Her kom den italienske bermen på besøk for å knekke det lille ulovlige udødelige barnet. Dvs de trodde det, fordi Irina hadde sladra og satt hele Cullen-familien i fare. Med Jake og vampyrene på sin side borget det for en skikkelig kamp mellom vampyrklaner. Nice.;)

Her hyler skadeskutte  ulver, ei lita tulle rir på en Jake i varulvham på flukt fra fiender, kjærligheten får aldri ro i Bella og Edwards liv. Familieidyllen er truet og det til gangs.  Ja det er bare lekkert, men det går bra til slutt.  Sukk!

Jeg regner med at det ble felt litervis av tårer når fansen gikk ut av kinosalene da denne var ferdig. Jeg var ikke langt unna jeg heller.;)




Bilder fra filmweb.no:

Dakota Fanning og Cameron Bright i The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Fiender..


Judith Shekoni og Tracey Heggins i The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Herlige jenter fra Brasils jungel. 


Stephenie Meyer i The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Så rund var ikke Bella i filmene. Hun så heller anorektisk tynn ut..


Kristen Stewart, Taylor Lautner og Mackenzie Foy i The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Happy family.:)


Fakta:

Regi: Bill Condon
Skuespillere: Kristen StewartRobert PattinsonTaylor LautnerKellan LutzAshley GreeneAnna KendrickNikki ReedJackson RathbonePeter FacinelliMackenzie Foy ,Elizabeth ReaserBilly BurkeBooBoo StewartAlex MerazJulia JonesChaske Spencer
Sjanger: Drama / Fantasy
Kinopremiere: 16.11.2012
Manus: Melissa Rosenberg
Nasjonalitet: USA
Språk: Amerikansk
Produksjonsår: 2012
Lengde: 1 t. 55 min.


Les mer på filmweb.no


MIn blogg fra Breaking Dawn part 1

2 kommentarer:

  1. Har lest alle bøkene og sett alle filmene. Har også bøkene og filmene hjemme, så skal nok se dem igjen. Må innrømme at jeg lo litt av venner når de fortalte om Twilight. Tenkte vi er blitt litt for gamle, men når jeg så den første filmen på tv var jeg solgt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, disse filmene blir man vel ikke for gammel til:;)

      Slett